piątek, 19 lipca 2013

Liebster Blog Award

Jak w tytule posta zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez AnnMari z http://the-story-of-us-dhl.blogspot.com za co serdecznie dziękuję! :*.


Czym jest Liebster Blog Award?



Liebster Blog Award pozwala zyskać więcej obserwatorów i rozgłosić bloga tym osobą, które prowadzą go sumiennie i ciekawie. Nominowanym zostaje się przez innego bloggera/rki. Osoby, które zostały nominowane, na początku muszą odpowiedzieć na 11 pytań, zadanych po nominacji, po czym wybrać 11 blogów, które chcą rozgłosić, a następnie zadać 11 własnych pytań.  Uwaga! Zasadą jest, iż nie wolno nominować tego bloga, który nominował ciebie!



Pytania jakie otrzymałam i odpowiedzi:
1. Jakiej muzyki najbardziej lubisz słuchać?
To co mi wpadnie w ucho, tego słucham. ;D
 2. Wolisz książkę czy film?
Zdecydowanie książka, potem ekranizacja. ;)
 3. Gdzie chciałabyś/chciałbyś spędzić wymarzone wakacje?
Hiszpania, Barcelona. ;D
 4. Jaką cechę najbardziej cenisz w ludziach?
Szczerość. Spotkałam się wiele razy z fałszywością. 
5. Co skłoniło Cię do pisania bloga?
Za dużo pomysłów kłębiło się w mojej głowie. 
 6. Co sądzisz o portalach społecznościowych?
Są z jednej strony zabieraczami czasu, a z drugiej bardzo przydatne, np. w komunikacji lub w powiadomieniach o nowych rozdziałach.;D
 7. Jaka jest Twoja ulubiona postać z "Harry'ego Pottera"?
Draco Malfoy, z racji tej, że sama jestem tak wredna jak on. ;D
 8. Rower czy samochód?
To i to.
 9. Wolisz oglądać film w kinie czy w domu?
Tu i tu.
 10. Czy w Twoim życiu jest osoba, której możesz bezgranicznie zaufać i powiedzieć jej wszystko?
Tak, mój chłopak. Z racji tej, że jesteśmy razem 3,5 roku i bardzo dużo razem przeszliśmy przez ten czas. ;*. Za co Ci kochanie dziękuję. Zawsze pomoże, przytuli i pogłaszcze po plecach. 
 11. Wolisz koty czy psy? Uzasadnij. 
Kocham i psy i koty. Koty są trochę samotnikami, ale również potrzebują miłości i są obdarzone bardzo wielkim rozumem. A psy to takie przylepy zawsze przy człowieku. Sama mam psa, kota, szczura i brata, którego zaliczam do zwierząt. ;D. 
 Moje pytania:
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z Harrym Potterem?
2. Która ekranizacja Harry'ego Ci się najmniej podobała?
3. Kto jest w twoim życiu dla Ciebie najważniejszy?
4. Jakie zwierzę byś chciała mieć????
 5. Czy jest coś, czego się boisz?
6. Z którą postacią z Pottera się utożsamiasz?
7. Czy ktoś ze znajomych i rodziny wie o blogu?
8. Jaki dom z Harry'ego do Ciebie pasuje?
9. Jaki magiczny przedmiot lubisz najbardziej?
10. Lepszy kontakt masz z tatą czy z mamą?
11. Masz rodzeństwo, jak tak to ile i jakie?
Nominowane blogi:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Archiwum bloga