wtorek, 8 stycznia 2013

Powitanie!

Witam wszystkich serdecznie! 
Właśnie zaczynam z blogowaniem na blogspocie.;). Tematyką tego bloga będzie oczywiście miłość Draco Malfoya i Hermiony Granger. Kiedyś już miałam bloga w tej oto tematyce lecz miałam wtedy 13 lat i to była bardziej dziecinada.;). Teraz postaram się pisać dorośle. Zanim zacznę pisać bloga dopracuję graficznie.;(. Oczywiście dodam linki blogów, które czytuję. Może teraz parę słów o mnie. Mam na imię Daria, bloga prowadzę pod pseudonimem Rzepka, mam lat 18, chodzę do technikum weterynaryjnego, chłopaka mam od 3 lat. Postaram się bloga prowadzić w miarę regularnie. Notka pierwsza pojawi się pewnie w ferie zimowe, które zacznę od 14 stycznia. Wstępnie mogę powiedzieć, że to będzie opowiadanie o dorosłych życiu pary wymienionej wyżej. .;).
Pozdrawiam Rzepka.

3 komentarze:

  1. Wklej button lub link szablonownicy bo trafisz na czarną listę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś z powodzeniem przyjęta do Stowarzyszenia-DHL ! :)
    Na dniach ukaże się nowa notka z nowym konkursem pisarskim, do którego wzięcia udziału gorąco zachęcam ;)
    Pozdrawiam, Alex ;*

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Archiwum bloga